تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

decoration Offline
#1 ارسال شده : 1395/03/19 01:36:00 ب.ظ
decoration

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 17
مکان: arak

تغییر دکوراسیون منزل برای عید نوروز به شما در ایجاد تحول در طراحی فضای داخلی منزل شما دارد و به شما در تغییر دکوراسیون نوروزی منزل تان کمک میکند. در سال جديد با عزم و اراده ي راسخ براي به پايان رساندن کارهاي عقب افتاده، يادگيري مهارت هاي جديد و افزودن شور و نشاط بيشتر به فضاي زندگي تان، شادي و رضايت خود را در خانه افزايش دهيد. بدون شک با خانه تکاني و نظم دهي به ريخت و پاش هاي خانه مي توانيد تا حدودي به رضايت و آرامش برسيد، اما اين تنها راه رقم زدن يک شروع تازه براي منزل تان در سال جديد نيست. اگر مي خواهيد در سال جديد با بي نظمي و شلوغي در منزل تان مبارزه کنيد، اين روش بدين منظور بسيار مفيد و نتيجه بخش است. بياييد با این مطلب ايده ي طراحي داخلي را ببينيم که مي توانند الهام بخش ما براي داشتن خانه اي با نشاط تر در سال جديد باشند. با ما همراه باشيد.

پيگيري مدهاي رايج در دنياي طراحي بسيار سرگرم کننده و جذاب است اما وقتي نوبت به خانه ي شما مي رسد، به خاطر داشته باشيد شما هستيد که مد را تعيين مي کنيد. مثلا فقط به دليل اينکه سبز زمردي به عنوان رنگ سال آينده پيش بيني شده، به آن معنا نيست که شما بايد از رنگ هاي خنثي و ملايم مورد علاقه ي خود اجتناب کنيد. سال جديد را فرصتي براي «خودتان» بودن بدانيد!

اتاق به اتاق را بررسي کنيد و به اين بينديشيد که هر بخش منزل تان دقيقا چه کاربردي دارد – براي مثال تماشاي تلويزيون يا مطالعه در يک گوشه ي خلوت و دنج. مبلمان و وسايل هر فضا را متناسب با کاربرد آن انتخاب کنيد و چيزهاي اضافي و نامربوط را حذف کنيد.

پرده هم يكي از اجزاي خانه است كه تغيير آن و انتخاب رنگ و طرحي مناسب، در تغيير فضا بسيار موثر است؛ البته لازم نيست حتماً براي خريد پرده‌اي جديد هزينه زيادي بپردازيد، بلكه با اندكي صبر و جست‌وجو مي‌توانيد پرده‌اي زيبا و ارزانقيمت انتخاب كنيد؛ پرده‌اي كه با رنگ مبلمان و اتاق شما هماهنگ باشد.
پرده‌هاي تعويض شده را دور نيندازيد. مي‌توانيد آنها را شسته و كناري بگذاريد و سال آينده دوباره از آنها استفاده كنيد يا اگر مستعمل شده و ديگر قابل استفاده نيست، از آنها استفاده‌هاي ديگري كنيد.

ايام خانه‌تكاني زمان خوبي است كه از دست وسايل اضافه كه به كارتان نمي‌آيد، راحت شويد. خيلي از خانواده‌ها در طول سال وسايلي را جمع مي‌كنند كه هيچ نيازي به آنها ندارند.
اين وسيله‌ها به اضافه وسايل خراب و مستعمل كه در خانه جايي براي آنها نيست، معمولا به انباري خانه منتقل مي‌شوند. بهتر است از فرصت استفاده كنيد و اين‌گونه وسايل را دور بريزيد و براي هميشه از دست آنها راحت شويد. سري به انباري زده، آنجا را نيز مانند ديگر قسمت‌هاي خانه تميز و مرتب كنيد.

اگر مبلمان شما سالم است و نيازي به تعويض آن نداريد، با تغيير مكان مبل‌ها و ميزهاي عسلي مي‌توانيد تغييري در سالن خانه ايجاد كنيد يا با تغيير و تعويض چند قاب عكس يا نصب يك آينه زيبا، نمايي نو به سالن پذيرايي بدهيد.

حتما لازم نيست براي سال نو ميز غذاخوري خود را عوض كنيد، با خريد يك روميزي جديد و زيبا مي‌توانيد نمايي نو به آن بدهيد. همچنين اگر يك گلدان با رنگي شاد روي ميزي بگذاريد و با چند شاخه گل آن را تزئين كنيد، طراوت و زيبايي را به خانه خود آورده‌ايد.
قرار دادن چند گلدان گل طبيعي در زواياي مختلف خانه و جاهايي كه نور كافي وجود دارد، زيبايي بسياري به خانه شما مي‌دهد.

آشپزخانه هم مانند بقيه قسمت‌هاي خانه نبايد از تغيير دور بماند. در آشپزخانه وسايلي مانند اجاق‌گاز، لباسشويي، يخچال و فريزر جايي مخصوص به خود دارند و نمي‌شود آنها را تغيير مكان داد، ولي اگر آشپزخانه شما پنجره دارد مي‌توانيد با نصب يك پرده جديد كه با رنگ آشپزخانه هماهنگ باشد، در آشپزخانه هم تغييري دلنشين ايجاد كنيد يا با تعويض دستمال‌ها و حوله‌هاي آشپزخانه تنوعي در اين بخش خانه به وجود آوريد.

اگر آشپزخانه شما نور طبيعي خوبي دارد، مي‌توانيد با استفاده از چند گلدان گل به پيشواز بهار برويد و نشاط و زيبايي را به اهالي خانه هديه كنيد. تعويض زيربشقابي‌ها و همچنين روميزي آشپزخانه هم تغييري مناسبي است.
منتودکوریشن مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی می باشد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.297 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت