تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mentodecor Offline
#1 ارسال شده : 1394/11/18 10:24:13 ق.ظ
mentodecor

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8
مکان: اراک

تکنیک های دکوراسیون منزل آرامش بخش به شما در طراحی منحصربفرد و آرامش بخش منزل خود کمک میکند.

جان بخشیدن به حال و هوای خانه کار دشواری است، اما با این وجود خیلی از مکان ها دارای حسی هستند که به محض قدم گذاشتن به داخل از درب ورودی، شما آن را احساس می کنید. این حس ممکن است مثبت – نظم، شادی یا آرامش – یا با یک راهروی نامرتب و نورپردازی ضعیف منفی باشد. اکثر ما خواستار آن هستیم که بعد از یک روز کاری شلوغ به خانه ای آرام و پر از آسایش بازگردیم، اما رمز آسایش و آرامش خانه در چیست؟ این مطلب می خواهد با ترفندهایی ساده برای دکوراسیون داخلی منزل به این سوال پاسخ گوید. با ما همراه باشید...

یک دستورالعمل خوب و اثر بخش برای ایجاد آرامش، به حداقل رساندن شلوغی است. منظور ما ریاضت و دوری از همه چیز نیست و از طرف دیگر قرار نیست حس فرا مدرن در خانه ی خود ایجاد کنیم. هدف ما تنها حذف بی نظمی و اغتشاش در خانه برای کشیدن نفسی عمیق و داشتن یک زندگی آرام است. با بافت های زیادی کار کنید – مصالح طبیعی مانند پوست حیوانات، بافتنی ها یا روکش های چرمی – تا فضا هم دعوت کننده باشد هم آرامش بخش.

اگر گاهی یا اغلب اوقات در خانه کار می کنید، میز کار خود را تمیز نگه دارید. این رفتار به شما کمک می کند هنگام شروع کار در آغاز روز و اتمام آن در پایان روز احساس آرامش و نظم بیشتری داشته باشید.

طبقه بندی و نظم دهی در دکوراسیون داخلی منزل در ایجاد آرامش بسیار تأثیرگذار است. به جای پراکندن خرده ریزه های محبوب تان در کل منزل، آن ها را به یک مکان مشخص و منفرد مانند یک دیوار که با شلف پوشیده شده یا یک محفظه ی کوچک محدود کنید. با این کار شما هم چنان می توانید از آن ها لذت ببرید و در عین حال دارای آرامش و نظم بیشتری خواهند بود.

رنگ مایه های زمینی و آبی ها یا خاکستری های ملایم برای خلق حال و هوایی آرام بسیار مناسب هستند. این رنگ ها با ایجاد صمیمیت و آرامش به خانه ی شما حس دنج بودن و امنیت می دهند. حداقل در یک فضا جسورانه عمل کنید و از سایه ی مشابهی برای دیوارها و اثاثیه استفاده نمایید و خانه ای به رنگ آرامش داشته باشید!

فقط با چیدن یک دست کاناپه یک تکه خاکستری رنگ در کنار چند صندلی ساده و شیک که به سبک صندلی های تاب ها هستند در فضای کم پذیرایی دل نشین ایجاد شده هر چند که از حالت مدرن فاصله گرفته و بیشتر به سبک معاصر شباهت دارد که خودش نکته جالبی است.

اما اگر سقف خانه اتان بلند است چه کار می کنید ؟ مطمئنا چیدن اتاق نشیمنی با سقف بلند مهارت ویژه ایی می خواهد تا بینندگان را از خود زده نکند:

نکته ظریف این است که سعی کنید به جنگ با سقف بلند نروید یعنی از انتخاب مبلمان و کاناپه های بلند دوری کنید درست باید مقابل این کار را انجام بدهید و با انتخاب کاناپه های بلند و صد البته کوتاه اجازه بدهید بینندگان در فضا غرق بشوند. توجه کنید که رنگ زرد نشان دهنده آفتاب در آسمان بلند است. همچنین استفاده از راحتی با جاسازی زیرکانه کتاب ها و مجلات بر زیبایی محیط می افزاید.

رنگ سفید بسیار آرامش بخش بوده، وابسته به هیچ زمان خاصی نیست و نور طبیعی را در منزل شما به حداکثر می رساند. بنابراین دکوراسیون خود را سفیدپوش کنید یا به سادگی از آن به عنوان زمینه ی رنگی منزل تان استفاده نمایید و رنگ های خنثی کم رنگ و بافت های متنوع در آن به کار ببرید تا مانند این اتاق خواب ظاهری آرامش بخش خلق شود.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.687 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت