تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mentodecor Offline
#1 ارسال شده : 1394/11/15 11:51:31 ق.ظ
mentodecor

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8
مکان: اراک

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل باید به دکوراسیون ورودی منزل و راهرو ها نیز اهمیت داده شود و طراحی دکوراسیون ورودی منزل نیز در نظر گرفته شود.

فضاي ورودي، يعني دقيقا اولين معرفي از خانه شما براي ميهمانتان در اغلب خانه ها ، فضايي مرده و بدون رنگ با انبوهي از کفشهاست. براي اينکه ورودي خانه شما مطابق روز و در نهايت شيکي آرايش شود ، شما حداقل نياز به يک مورد غير معمول داريد. در اين فضا نقشاين مورد را پلکان شيشه بازي مي کند که فضايي براق و خيال انگيز را به ميهمان شما هديه ميدهد. يک راه حل مناسب براي جلب توجه به فضاي ورودي، پهن کردن فرش و قاليچه است. رانرهاي راهرو گزينه هاي خوبي هستند زيرا کف را پوشانده و سطحي نرم در زير پا ايجاد مي کنند. آن ها هم چنين از کفپوش محافظت کرده و به فضا رنگ و روح مي بخشند.

يک عنصر هوشمندانه و کم جا براي ورودي نشيمني است که مي تواند محلي براي کيف هاي دستي، سبدها و کيسه هاي خريد نيز باشد. چنين نشيمني براي نشستن و بيرون آوردن کفش به خصوص براي کودکان نيز بسيار مناسب است. شما هم چنين مي توانيد کفش ها يا حتي مجلات و روزنامه هاي اضافي خود را در زير اين نيمکت قرار دهيد. اين يکي از ايده های عالي براي طراحي فضاي ورودي است که هم ساده و ارزان و هم بسيار کاربردي مي باشد.

اگر فضايي براي نشيمن در ورودي خود داريد، آن جا را با کوسن هاي رنگي زيبا کنيد. نشيمن گرم و نرمي مثل اين نمونه به شما فرصت نشستن و يک نفس عميق به محض ورود به خانه را مي دهد.
ضمن اينکه کوسن ها، راه حلي ديگر براي نمايش رنگ هاي دکوراسيون منزل تان هستند يا مي توانند طرح و الگوي کلي به کار رفته در طراحي داخلي خانه تان را منعکس کنند – مانند الگوي کوسن ها و کاغذ ديواري در اين تصوير.

يک گياه پر برگ و سبز با طراوت، تازگي و رنگش راه حلي ساده براي زندگي بخشيدن به يک ورودي خسته کننده است. تنوع بسيار زياد گياهان و حتي گلدان ها، به شما اين امکان را مي دهد که به راحتي گياهي متناسب با دکوراسيون خود انتخاب کنيد. براي مثال قرار دادن گل هاي رنگي يا پر شاخ و برگ به سادگي زيبايي و وقار اين ورودي تک رنگ به سبک صنعتي را از بين مي برد، در حالي که انتخاب اين گياه سبز با برگ هاي بزرگ و گلدان زغالي رنگ، به زيبايي رنگ و زندگي به اين فضا بخشيده است. از ايده هايي خلاقانه براي داشتن ورودي هايي خيره کننده غافل نشويد!

ضمنا به ارتفاع گياه موردنظر خود براي فضاي ورودي نيز دقت کنيد. مثلا در اين نمونه ارتفاع بلند گياه چشم را به سمت بالا و مسير پله ها مي کشاند.

آينه در اين فضا به انعکاس نور و بزرگ تر به نظر رسيدن فضا کمک کرده است. به علاوه اينکه ايده اي کاربردي براي چک کردن ظاهر در هنگام خروج از منزل است. شما براي انتخاب آينه، گزينه هاي بسيار متنوعي در اختيار داريد. مي توانيد آينه را به صورت تک يا در ترکيب با کمدها و کنسول ها به کار ببريد. آينه از نکاتي براي طراحي ورودي در دکوراسيون منزل است که نبايد از آن غافل شد.

اين ايده ي بسيار جذاب، چند منظوره نيز مي باشد. آينه اي قدي با يک ميز شيشه اي و چهارپايه روبروي آن، محلي براي وسايل، کفش ها و چک کردن ظاهر شما فراهم مي کند. ضمنا مي توانيد رو ميزتان را با گل هاي تازه، شمع هاي معطر با رايحه اي دعوت کننده و يا هر اکسسوري ديگري تزيين کنيد. شما به راحتي مي توانيد بهترين دکوراسيون ورودي با تغييرات خلاقانه داشته باشيد.

گاهي اکسسوري ها و لوازم بسيار ساده و کوچک مي توانند فضاي ورودي شما را متحول کنند. مثلا يک سيني براي کليدها، ميز را از ريخت و پاش نجات مي دهد. شما مي توانيد با عناصر تزييني کوچک اين سيني را به عنصري دکوري نيز بدل کنيد.

شايد رنگ کردن يک درب که داخل فضاي ورودي شما باز مي شود با پوششي پرطراوت و چالاک بهترين راه براي تعريف دو فضاي مجزا باشد . شما مي توانيد با انتخاب يک رنگ متضاد براي لبه درب کنتراست بيشتري ايجاد کنيد .


رنگ هاي طبيعي احساس آرامش وصف ناپذيري را در اين محيط خلق کرده اند .همه چيز در اينجا غير متعارف ، اما با رنگ طبيعي هستند، گلدان سراميکي غول پيکر ، آيينه بزرگ اندازه و لوستر با تلالو دلفريبش.

ديوارهاي منحني با نوار بلوک شيشه اي عمودي ، ورودي اين خانه را به تپش انداخته است . کف پوش چوبي با چراغهايي که در آن تعبيه شده است نقشه گرم بودن فضاي ورودي براي خوش آمد گويي به ميهمانان را کامل کرده است .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.098 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت