تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

kralfurniture Offline
#1 ارسال شده : 1394/05/25 01:45:11 ب.ظ
kralfurniture

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

انتخاب رنگ مبلمان

براي انتخاب مبلمان راحتی با رنگ دلخواه خود، حتما رنگي را انتخاب کنيد که...
مطابق با رنگ ديوار و کف اتاق باشد وگرنه در يک مغازه مبلمان فروشي، در ميان صدها رنگ و مدل پارچه، گيج و سردرگم خواهيد شد. مثلا در يک مغازه مبل فروشي، با کاناپه هايي روبه رو مي شويد که گل هاي طلايي با روکش قرمز دارد. فريفته زيبايي آن مي شويد، آن را مي خريد و به خانه مي بريد. اما مي بينيد با اتاق و رنگ آن، هماهنگ نيست. پس بهتر است به جاي اينکه آن مبل را تهيه کنيد و با آن، يک يا چند کوسن بدوزيد و روي مبلمان خود قرار دهيد، به طور مثال روي مبل سبز روشن خود، کوسن هاي قرمز گلدار طلايي قرار دهيد تا توجه و ديد افراد به سمت کوسن هاي قرمز جلب شود. حالا اگر بعد از دو سال يا بيشتر، تصميم بگيريد کاناپه را به جاي ديگر انتقال دهيد، مي توانيد فقط کوسن ها را عوض کنيد و با پارچه تزئيني ديگر متناسب با فضا، براي آن، کوسن بدوزيد . گاهي نيز مي توانيد يک طرح مبل را انتخاب کنيد، ولي از سه رنگ مبل که رويه آنها متفاوت است، استفاده کنيد. اين سه تا رنگ، بهتر است با هم هماهنگي داشته و از يک طيف رنگي باشند; مثلا کرم و قرمز، زرد و نارنجي و سبز، بنفش کم رنگ، صورتي کم رنگ، سفيد. هميشه ما عادت کرده ايم که مبلمان را از يک رنگ انتخاب کنيم ولي در دنياي امروز يکي از روش هاي چيدمان و انتخاب مبلمان، انتخاب دو يا چند رنگ مبل در کنار هم است و گاهي حتي مبلي به رنگ قرمز، مبل کناري سفيد و با گل هاي قرمز و مبل بعدي، راه راه قرمز و سفيد است و هماهنگي رنگ در آن ها رعايت شده است .
انتخاب رنگ مکمل ديوار براي مبلمان
اگر ديوارهاي اتاق شما آبي است و مي خواهيد از سردي فضا بکاهيد; در عين حال شادي و گرما را به خانه خود به ارمغان بياوريد، حتما از مبلمان نارنجي يا مبلي سرمه اي با کوسن هاي نارنجي، قرمز و زرد استفاده کنيد. رنگ هاي مکمل، چشم را به حرکت وامي دارند که اين در اثر انرژي ساکن حاصل از تضاد ميان آن هاست. سعي کنيد از دسته رنگ هاي کرم و قهوه اي، کمي فاصله بگيريد. دنيايي است که خستگي ها را از بين مي برد. ترس از انتخاب رنگ را کنار بگذاريد و رنگي را انتخاب کنيد که آن را دوست داريد و با آن آرام مي شويد و در نظر داشته باشيد، با انتخاب آن رنگ شادي، عشق و شور را به مهمانان خود القا مي کنيد.


منبع : انتخاب رنگ مبلمان

http://kralfurniture.ir
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.084 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت