تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

andisheoejra Offline
#1 ارسال شده : 1394/04/16 01:58:16 ب.ظ
andisheoejra

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: تهران

آبگرمکن های خورشیدی یکپارچه

این نوع آبگرمکن ها تحت فشار و دارای مخزن 200 یا 250 لیتری هستند و به صورت یک پکیج کامل همراه با یک هیتر برقی جهت تأمین آبگرم مصرفی واحدهای مستقل به کار می روند. از يك منبع عايق شده و يك سري لوله تحت خلاء با هيت پايپ تشكيل شده است. مخزن تا فشار 8 بار را تحمل مي كند زيرا از فولاد ضدزنگ به ضخامت 1/4 ميلي متر ساخته شده و داخل لوله هاي شيشه اي و هيت پايپ هيچ آبي وجود ندارد. الكل موجود داخل لوله هاي مسي به صورت دوفازه است ، بعد از كسب حرارت از خورشيد الكل بخار شده و به سمت بالا مي رود (كندانسر لوله) و كندانسر لوله داخل منيفولد در داخل مخزن مستقر است كه بدون تماس مستقيم با آب، حرارت خود را از طريق هدايت به منيفولد و سپس آبگرم مصرفي مي دهد. اين روش انتقال حرارت داراي سرعت بسيار بالاتري نسبت به حالات قبل مي باشد.



آبگرمکن های خورشیدی مجزا

این نوع آبگرمکن همانند نوع یکپارچه هستند ولي به جاي اينكه مخزن روي كلكتور باشد مي تواند داخل موتورخانه قرار گيرد و يا هر مخزن ديگري از جمله مخزن دوجداره يا مخزن كويلي موجود در موتورخانه باشد . آب سياه داخل منيفولد و كويل مستقر در داخل منبع توسط يك پمپ كوچك مي چرخد و آب مصرفي اطراف كويل را گرم مي كند . همچنين مي توان مستقيماً آب سياه ديگ هاي آبگرم را به منيفولد اين كلكتورها متصل كرد و سيستم به عنوان يك پيش گرم عمل كند . آب اين كلكتور نيز مي تواند به جداره خارجي منبع دوجداره متصل گردد و موجب گرمايش آب مصرفي در داخل منبع دوجداره گردد .

آبگرمکن خورشیدی مجزای استخری

استخرهاي خانگي انرژي گرمايشي زيادي نياز دارند. اين شركت با استفاده از كلكتورهاي خورشيدي مخصوص استخر در فصل تابستان و اواخر بهار اين نياز را برآورده مي سازد. استخرهاي روباز يا روبسته مي توانند به اين سيستم مجهز شوند. كلكتورهاي خورشيدي در نزديكي استخر در معرض نور خورشيد حرارت را جذب نموده و آب استخر را گرم مي كنند. اين سيستم با ديگ هاي آبگرم كوپل شده و هزينه سوخت مصرفي را به شدت كم نموده و در ماه هاي گرم به صفر مي رساند. لوله هاي بكار رفته در اين سيستم از نوع لوله هاي خلاء (Vaccum Tube)، افقي هستند كه در معرض ديد بوده و در صورت شكستگي احتمالي به راحتي قابل مشاهده و تعويض است. لوله ها مقاومت كافي در مقابل تگرگ با قطر 2/5 سانتي متر را دارند.


لینک منبع : آبگرمکن های خورشیدی


تبلیغات
behtash Offline
#2 ارسال شده : 1401/06/15 07:45:25 ب.ظ
behtash

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

گرمایش تابشی نوعی فناوری است که برای گرم کردن فضاهای داخلی و خارجی استفاده می شود. خورشید نمونه ای از گرمای تابشی است. بخاری های تابشی نوعی بخاری هستند که معمولا برای فضاهای داخلی که سقف بلندی دارند و نیازی به گرم کردن کل فضا ندارند استفاده می شود.
بخاری های تابشی گرما را مستقیماً به جسم مورد هیتر تابشی خورشیدی نظر ساطع می کنند و گرمای تولید شده توسط این بخاری ها به هوا تلف نمی شود. بخاری های تابشی انتخاب خوبی برای گرم کردن فضاهای باز مانند رستوران ها، استادیوم ها و سوله ها در طول زمستان هستند.
گرمایش از کف تابشی از دیرباز در چین و کره رایج بوده است. در این روش انرژی حرارتی از پانل کف، دیوار یا سقف می آید و فضا را گرم می کند.
یکی از ویژگی های اصلی سیستم گرمایش تابشی کاهش گردش هوای داخل ساختمان برای کاهش گردش ذرات در هوا است.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.610 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت