تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

lavazemekhodro Offline
#1 ارسال شده : 1400/02/04 03:26:27 ب.ظ
lavazemekhodro

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 54

بنابراین می خواهید برای شرکت یا سازمان خود آرم طراحی کنید. در صورت داشتن منابع ، اولین پیشنهاد ما استخدام یا سفارش طراح است. طراحی لوگو حرفه ای ممکن است ساده به نظر برسد ، اما از هر طراح خوبی س askال کنید و آنها به شما خواهند گفت که اینگونه نیست. روند طراحی به ندرت انجام می شود.

به علاوه ، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید و ما می خواهیم بهترین ها را داشته باشید.

اما اگر شما نیاز به ایجاد هویت بصری نام تجاری خود دارید و استخدام یک طراح برای شما گزینه ای نیست ، ما اینجا هستیم تا شما را از طریق آن بررسی کنیم. ما از سه طراح با 25+ سال تجربه تجربه خواسته ایم که نحوه طراحی آرم را با ما در میان بگذارند.

آنچه آنها گفتند ممکن است شما را متعجب کند.

آرم چیست؟

این س probablyال احتمالاً تصاویر واضحی از یک swoosh معروف یا یک سیب را که نیش از آن خارج شده است ، به ذهن متبادر می کند. از این گذشته ، همه ما می دانیم که آرم چیست.

آرم نماد یا طرحی است که برای شناسایی یک شرکت یا سازمان و همچنین محصولات ، خدمات ، کارمندان و غیره استفاده می شود.



در ساده ترین تعریف ، یک آرم مشخص می کند. این چگونگی شناسایی و یادآوری شرکت شما در بین دیگران است. همچنین به عنوان چهره کسب و کار شما عمل می کند.

لوگوی شما همچنین می تواند فرصتی برای بیان یک بیانیه در مورد سازمان شما باشد. به عنوان مثال آمازون را در نظر بگیرید. پیکان خندان نشان می دهد که این شرکت همه چیز را از "A-Z" می فروشد و همچنین نشان دهنده میزان خوشحالی مشتریان هنگام خرید با آنها است.

یک نکته مهم این است که حتی اگر یک آرم می تواند معنای عمیق تری را منتقل کند ، اما لازم نیست. در حقیقت ، بیشتر شرکت هایی که برای تصمیم گیری در مورد یک آرم تلاش می کنند ، به سادگی بیش از حد از آن آگاه هستند. هر سه طراح ما توافق کردند که اکثر مردم سهام زیادی را در آرم قرار می دهند.

بنابراین به یاد داشته باشید ، یک آرم ممکن است نقش مهمی داشته باشد ، اما همه چیز نیست.

یک آرم نیست:

مارک شما

این یک مخلوط معمول است ، اما آرم شما مارک شما نیست. و مارک شما آرم شما نیست. نام تجاری شما نامشهود است. این شهرت شماست - آنچه مردم با شنیدن نام شما به آن فکر می کنند ، آنچه در مورد شما به دیگران می گویند و احساس شما در آنها احساس می شود. نام تجاری شما از هزار نقطه تماس با مشتریان ساخته شده است - نه از یک آرم.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.274 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت