تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sara Offline
#1 ارسال شده : 1399/09/17 04:55:04 ب.ظ
sara

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 14
مکان: تهران

خودروهای آفرودی، ابعاد و انواع مختلفی دارند و هر فردی معیار و نظر خاص خود را برای انتخاب ماشین آفرودی دارد؛ البته در میان آن‌­ها خودروهایی هم دیده می‌شوند که تمامی ویژگی‌های یک آفرودر تمام عیار را در خود دارند، اما باید در نظر داشت که قیمت آن‌ها نیز نسبت به سایر خودروهای آفرود که از حداقل امکانات و تجهیزات یا حتی پیشرانه نسبتا ضعیف‌تر برخوردار هستند، در سطح پایین‌تری قرار دارد.
بعضی از افراد عاشق خودروهایی هستند که بتواند از هر مانعی در طبیعت عبور کند و بعضی دیگر می‌خواهند علاوه‌بر گشت و گذار در دل طبیعت، برای تردد در شهر و خیابان­‌های شلوغ نیز از خودرو شاسی‌بلند خود استفاده کنند. در ادامه با ما همراه شوید تا با معرفی بهترین خودروهای آفرود بازار ایران بتوانیم، شما را برای انتخاب یک ماشین آفرود مناسب یاری دهیم.برای آشنایی بیشتر با خودورها، میتونید به کانال تلگرام خودرو و موتور مراجعه کنید.

میتسوبیشی پاجرو
اولین خودرویی که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت میستوبیشی پاجرو (Mitsubishi Pajero) است؛ این شاسی بلند دوست ‌داشتنی در مدل‌های مختلفی به بازار کشورمان عرضه شده است که جدیدترین آن‌ به چهارمین نسل (V80) از این خاندان پرافتخار مربوط می‌شود. قدرت بسیار بالای موتور 3.8 لیتری 6 سیلندر این خودرو در کنار تجهیزاتی همچون قفل دیفرانسیل و دنده کمک چهار حالته (2H ،4H ،4HLC ،4LLC) به ‌راحتی می‌تواند از هر مانعی عبور کند، همچنین یکی دیگر از مزایای میتسوبیشی پاجرو استهلاک کم و کیفیت بالای قطعات آن است که باعث می‌شود در درازمدت هزینه‌های کمی را برای نگهداری آن بپردازید.

به نسبت یک خودروی آفرودی که تاریخ تولید آن در کشور سازنده به سال 2006 میلادی بازمی‌گردد، امکانات رفاهی قابل توجهی در میتسوبیشی پاجرو به چشم می‌خورد که از جمله آن‌‌‎‌ها می‌توان به سیستم صوتی Rockford، سیستم تهویه مطبوع خودکار، خروجی‌های سیستم تهویه برای سرنشینان عقب، سانروف برقی، سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور و باران، آینه وسط الکتروکرومیک و گرمکن صندلی‌های جلو اشاره کرد. در آخر باید گفت اگر برچسب قیمتی نسل چهارم پاجرو بسیار فراتر از حد انتظار شما قرار دارد، می‌توانید به سراغ مدل‌های مربوط به نسل دوم (V20) این خودرو بروید. این خودروها علاوه‌بر برخورداری از موتور 6 سیلندر قدرتمند در رنج قیمتی بسیار مناسبی نیز قرار دارند و می‌توانند گزینه مناسبی برای خریداران و طرفداران ماشین‌های آفرود باشند.


کیا موهاوی
از میان بهترین خودروهای آفرودی بازار ایران کیا موهاوی (Kia Mohave) یک ماشین آفرود در کلاس شاسی بلند‌های متوسط است که بین سال‌های 2009 تا 2013 حضور پررنگی در بازار کشورمان داشت. این شاسی بلند دوست داشتنی، می­‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که می­‌خواهند با خانواده دل به جاده بزنند و در عین حال کمی هم در طبیعت به گردش بپردازند.

همین حالا اپلیکیشن همراه مکانیک رو نصب کن و قیمت هر خودرویی که دوست داری رو بدست بیار.

نمونه‌های اولیه این خودرو همگی از موتورهای 6 سیلندر 3.8 لیتری برخوردار بودند، اما در سال 2010 پای مدل‌های 8 سیلندر 4.6 لیتری این خودرو نیز به بازار کشورمان باز شد که یکی از قدرتمندترین کره‌ای‌های بازار داخلی محسوب می‌شود. طراحی باابهت این خودرو در کنار ویژگی‌هایی همچون شاسی نردبانی مستحکم، تنظیم ارتفاع تعلیق عقب، دیفرانسیل 3 حالته (4H-4L-Auto) با قفل الکترونیکی و همچنین توان خروجی خیره کننده کیا موهاوی باعث شده است تا این خودرو مخصوصا در نمونه 8 سیلندر خود یکی از بهترین و قدرتمندترین خودروهای آفرود بازار کشور باشد.
حتما بخوانید: معرفی و تبلیغ کانال تلگرام
سانگ یانگ اکتیون
بهترین شاسی بلندهای بازار کشور
اکتیون کوچکترین شاسی‌بلند در سبد محصولات کمپانی سانگ‌یانگ است که تاریخ تولید نمونه اولیه آن به سال 2005 میلادی بازمی‌گردد. این خودرو در سال 2010 راهی بازار کشورمان شد، اما طراحی ظاهری بسیار ضعیف و ناموزون آن باعث شد تا به‌هیچ‌وجه مورد توجه خریداران ایرانی قرار نگیرد. در سال 2014 ورود نمونه فیس‌لیفت اکتیون یا همان «نیو اکتیون» به بازار، تا حدودی توانست شکست نمونه‌های 2010 تا 2013 را جبران کند.

خودرو صفر و کم کارکرد خودم رو میخوام بصورت سفارشی بفروشم

از این موارد که بگذریم، قلب تپنده اکتیون یک موتور 2295 سی‌سی 4 سیلندر است که به شرکت مرسدس بنز تعلق دارد؛ چنین موتوری با یک گیربکس 6 سرعته تیپ‌ترونیک ساخت DSI استرالیا ترکیب شده است تا اکتیون در مقایسه با شاسی‌بلند نماهای همرده خود حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد. در سفرهای آفرودی با اکتیون می‌توانید روی شاسی سه لایه فوق‌صلب مستقل این خودرو حساب ویژه‌ای باز کنید و با تکیه‌بر دیفرانسیل 3 حالته (2H‌، 4H و 4L)، سیستم کنترل حرکت در سرازیری، سیستم ضد واژگونی (ARP)، سیستم تعلیق دوبل‏ جناغی در جلو و 5 ‌اتصاله به همراه فنر‏های پیچشی در عقب، گشت‌وگذار لذت بخشی را تجربه کنید.

تویوتا پرادو
کابین بی‌­صدا، کیفیت بالای قطعات، استهلاک پایین، فضای جادار کابین و سیستم تعلیق کارآمد بخشی از مهم‌ترین ویژگی‌های تویوتا پرادو در بازار ایران است که افراد بسیاری را به سمت این خودرو آفرودی سوق داده است. در سال 2005 اولین نمونه از این خودروی آفرودی و در دو تیپ GX چهار سیلندر و VX شش سیلندر به بازار ایران عرضه شد و از آن سال تاکنون به‌خوبی امتحان خود را پس داده است.

آخرین و چهارمین نسل از تویوتا پرادو (J150) در بین سال‌های 2010 تا 2013 در دو تیپ به بازار داخلی عرضه شده است که از امکاناتی همچون رادار جلو (شامل کروز هوشمند و ترمز اضطراری)، دوربین جانبی راننده، صندلی برقی راننده، کمکی حرکت در شیب و سیستم پخش JBL از مهم‌ترین تجهیزات استاندارد پرادو VXL آنرود و ویژگی‌هایی مانند دوربین جانبی دو طرف، کرال کنترل و تعلیق سه‌حالته ازجمله امکانات استاندارد پرادو VXL آفرود هستند.
تبلیغات
sarabit Offline
#2 ارسال شده : 1402/11/14 01:34:13 ب.ظ
sarabit

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

و دوستای عزیزی که مثل من عشق آفرود و جنگلو برف هستن ولی خودرو شو ندارن میتونن برن کرایه کنن من خودم هر سال زمستون میرم از این سایتای اجاره خودرو یه پاترول کرایه می کنم میزنم به دل کوه و برف امسال از سایت سپریس گرفتم خودرو خیلی خوب بود به شما هم پیشنهاد می کنم
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.392 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت