تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

afragraphic Offline
#1 ارسال شده : 1397/01/26 10:11:56 ب.ظ
afragraphic

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: اصفهان

تبلیغات در گوگل
افزایش فروش با تبلیغات در محبوب ترین موتور جستجو
گوگل به عنوان محبوب ترین موتور جستجو که روزانه میلیاردها جستجو در آن انجام می شود یکی از مؤثرترین روش های تبلیغات اینترنتی است که می توانید توسط آن تبلیغ سایت خود برای کلماتی که مرتبط با کسب و کارتان توسط کاربران جستجو می شود ، نمایش دهید. تبلیغات در گوگل ادوردز به عنوان روشی موثر با بازدهی بالا سال هاست توسط هزاران شرکت و سازمان از شرکت های کوچک تا بزرگترین کمپانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت رادمان به عنوان همکار برتر گوگل قادر است وب سایت شما را در کمترین زمان ممکن با خدمات تخصصی تبلیغات در گوگل ادوردز در صفحه اول گوگل قرار دهد.
طراحی سایت حرفه ای شروع تحولی بزرگ و پایدار در کسب و کار اینترنتی است . در صورتی که وجه تمایز و برتری در مقابل رقبا در طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی وجود نداشته باشد ، رقابت و حرکت در مسیر موفقیت دشوار خواهد شد.

گسترش کسب و کار شما با تبلیغات در گوگل
تبلیغات در گوگل ادوردز یک فرصت استثنایی برای کسب و کار شما
موثرترین و کم هزینه ترین راه برای افزایش فروش و معرفی سایت خود در دنیای مجازی تبلیغ در گوگل یا همان تبلیغات در گوگل ادوردز است، چرا که مشتریان را به صورت هدفمند به سایت هدایت می کند. تبلیغات در گوگل یک فرصت استثنایی برای کسب و کار شماست تا به راحتی و با یک هزینه مناسب ، تبلیغ خود را در صفحۀ نخست جستجوهای مرتبط گوگل قرار دهید و مشتریان واقعی را جذب کنید.

سئو یا گوگل ادوردز

برای تبلیغ در گوگل و استفاده از سیستم ادوردز گوگل با پرداخت هزینه ای به گوگل و مشخص کردن کلمات کلیدی مورد نظر خود ، به گوگل درخواست خواهید داد تا سایت شما را هنگامی که کاربران کلید واژه و عبارتی که مشخص کرده اید را جستجو میکند درکنار نتایج جستجو نمایش دهد.
رادمان برای تبلیغات در گوگل نه تنها فعال سازی تبلیغات شما را انجام می دهد بلکه روند کمپین های تبلیغاتی شما را نیز مدیریت خواهد کرد . تبلیغات در گوگل خود را به کارشناسان متخصص رادمان بسپارید و گزارش روزانه روند انجام تبلیغات را دریافت کنید. شما می توانید تبلیغات در گوگل را از پلن های ادوردز با بودجه دلخواه آغاز کنید و پس از مشاهده موفقیت و تاثیرگذاری این روند بر افزایش درآمد کسب و کار خود ، بودجه تبلیغات گوگلی خود را افزایش دهید .
تبلیغات
armila12 Offline
#2 ارسال شده : 1401/05/04 04:37:57 ب.ظ
armila12

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 11

اگر برنامه تبلیغاتی را مشخص نکنید، زمانبندی تبلیغات در گوگل شما را ۲۴ ساعته نمایش می دهد. این مشکل می تواند به هزینه تبلیغات گوگل آسیب برساند. زیرا برای هر نوع کسب و کاری ممکن است مواقعی پیش بیاید که امکان سرویس دهی به مشتری وجود نداشته باشد.
همانطور که می دانید در تبلیغات گوگل، زمانی که هر کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند، یک قیمت تک کلیکی (هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل می تواند از چند سنت تا چند دلار متغیر باشد) از بودجه تبلیغات شما کسر می شود. حالا تصور کنید که کسب و کار شما مانند یک کاربر است که روی تبلیغ شما کلیک می کند در حالی که شما نیاز به تماس با مشتری دارید و شما خواب هستید یا به هر دلیلی قادر به پاسخگویی نیستید.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.373 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت