تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

decoration Offline
#1 ارسال شده : 1395/03/22 01:15:38 ب.ظ
decoration

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 17
مکان: arak

روشنایی منزل از عوامل موثر در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل است و استفاده از لوستر و آباژور تاثیر زیادی در طراحی داخلی و فضای داخلی منزل دارد. همچنان که به هنگام انتخاب لوازم دکوراسيوني هماهنگي آنها به لحاظ مدل و سبک را در نظر مي گيريد در تهيه لوستر نيز اين مهم را مورد توجه قرار دهيد به عنوان مثال در يک فضاي کاملاً مدرن، آويختن لوستري با آويزهاي کريستالي کاري ناصحيح بوده و به لحاظ دکوراسيوني محيطي ناهماهنگ را سبب مي شود. اگر اتاق نشيمن شما زواياي زيادي دارد يا اسبابي که در آن استفاده شده پر از زاويه است، بهتر است از يک لوستر گرد و بدون زاويه براي تلطيف اين فضا استفاده کنيد. بهترين روش براي تنظيم نور اتاق‌نشيمن با کمک لوستر و آباژور آن است که از لامپ‌هاي زرد و آفتابي با توناژ رنگي مختلف اما نامحسوس استفاده کنيد تا بتوانيد جلوه زيادي به فضاي نشيمن داده و به رومانتيک شدن اين اتاق کمک کنيد.

آباژورهاي تان مي توانند کلاهک هاي يکسان و بدنه و پايه اي متفاوت داشته باشند، خب چه اشکالي دارد؟ خيلي خودتان را درگير قواعد و قوانين نکنيد، گاها شکستن برخي از قوانين نتيجه بهتري را حاصل مي کند.

سعي کنيد براي هماهنگي بيشتر ميان اجزاي تشکيل دهنده دکوراسيون اتاق تان تا جاي ممکن لوازم دکوري را با هم ست کنيد. ست کردن آباژورها و لوسترها هم مي توانند به شما در رسيدن به اين هدف کمک کند.


هميشه به خاطر داشته باشيد که لوسترها بيشتر جنبه تزئيني دارند و نور آنها آنچنان کاربردي نيست. فقط به اين خاطر که اتاق شما خيلي بزرگ است و حتماً بايد آنرا خيلي روشن کنيد، لامپ هاي بيش از اندازه پر نور به لوستر وصل نکنيد. اين کار زيبايي لوستر را ازبين برده و سبب ايجاد خيرگي مي شود. در عوض سعي کنيد براي روشن تر کردن محيط از ساير منابع روشنايي کمک بگيريد.

هميشه در نظر داشته باشيد که لوستر يکي از منابع مغناطيسي جذب گرد و خاک است. هنگام خريد بايد به مدل آن توجه کنيد و ببينيد که آيا مي توانيد آنرا به راحتي تميز کنيد؛ و فراموش نکنيد که آنهايي که داراي ديزاين و طراحي هاي مارپيچ هستند، تميز کردنشان نيز مشکل تر مي شود و نمونه هاي ساده تر در هنگام تميز کردن اجازه مانور بيشتري به شما مي دهند و زمان کمتري نيز براي تميزي از شما مي گيرند.
منتودکوریشن مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی می باشد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.962 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت