تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

decoration Offline
#1 ارسال شده : 1395/02/29 11:09:31 ق.ظ
decoration

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 17
مکان: arak

توجه به دکوراسیون اتاق و کمد لباس تاثیر زیادی در طراحی دکوراسیون فضای داخلی منزل دارد و طراحی شیک و زیبای دکوراسیون اتاق لباس اهمیت زیادی دارد.

اگر هر روز صبح هنگام آماده شدن برای رفتن به محل کار، با دیدن کمد لباس نامرتب خود تصمیم می گیرید شب آن را تمیز و مرتب کنید اما هرگز این اتفاق نمی افتد، شاید این روزها و نزدیک شدن به سال نو بهانه ی خوبی برای نو کردن کمد تان نیز باشد. این نو کردن می تواند شامل افزودن نظم دهنده های جدید به کمد یا رنگ آمیزی آن به رنگی برجسته و چشم گیر باشد. با ایده های ما همراه باشید تا کمد لباس تان را به عنصری تبدیل کنیم که نه تنها دیگر لباس های تلنبار شده را در آن نخواهید دید، بلکه از دیدن چنین عنصر برجسته ای در دکوراسیون منزل تان بسی لذت نیز خواهید برد.


مخزن مخفی
پشت لباسهای آویزان، ته كمد( در جایی از كمد كه بلا استفاده است) یك جا لباسی با قلاب‌های جفت دار می‌‌توانید نصب كنید تا محلی برای آویزان كردن كمربندها، شال‌ها باشد.

افزودن نشيمن به فضاي اتاق لباس

امتحان و انتخاب لباس مي تواند خسته کننده باشد. نشيمن فراهم کنيد، حتي اگر يک نيمکت توکار کوچک براي امتحان کفش ها يا انداختن لباس ها بر روي آن باشد. اين اتاق لباس باشکوه به شما حس ملکه ها و شاهزاده ها را مي دهد.

خلاقيت در کمد و اتاق لباس

شما مي توانيد اتاق لباس رويايي خود را در فضاهاي بي استفاده ايجاد کنيد. اگر اتاق زيرشيرواني يا يک انباري داريد که وسايل اضافي تان را در آن نگهداري مي کنيد، مي توانند با يک طراحي خلاقانه و هوشمندانه کمدها و قفسه ها به اتاق لباس شما تبديل شوند که علاوه بر لباس ها، وسايل اضافي ديگر را نيز در خود جاي دهند.

یك كمدشیك كه به راحتی می‌‌توان جلوی آن قدم زد
اگر می‌‌خواهید تصمیم بگیرید كه چه چیزی را نگه دارید و چه چیزی را نمی خواهید با قدم زدن در جلوی این كمدها در محدوده‌های 5/2 متریاین سوال‌ها از خود بپرسید: آیا این اندازه است؟ آیا این را می‌‌پوشی؟ آیا با این خوش قواره به نظر می‌‌آیی؟
اگر جواب شما به هركدام از این سوال‌ها نه بود حالا به این فكر كنید كه چه طوری از دست آن خلاص شوید.

طراحی بسیار شیك و اساسی
با حذف در‌ یكی از طبقه‌های كمد شخصی تان آن را به حالت روباز تغییر دهید . ویك آیینه كوچك رابه دیوا ر تكیه دهید و یك سری از وسایل و یادگاری‌هایتان را مقابل آن بگذارید.
همچنین بهترین جا برای نگه داشتن عطرها و ادكلن‌هایتان می‌‌باشد. برای اینكه كمدها معمولاَ تاریك و سرد هستند و شما می‌‌توانید به راحتی از آن استفاده كنید وقتی كه لباس می‌‌پوشید.

بسياري از ما روياي داشتن يک اتاق لباس کامل با کمدهاي ديواري و فضاي کافي براي نگهداري لباس هايمان داريم تا خانه اي تميز و مرتب داشته باشيم. اگر چنين فضايي را در اختيار داريد، شايسته است از آن به نحو احسن استفاده کنيد و هر آنچه براي يک کمد لباس تمام عيار لازم است در آن فراهم نماييد. چيدانه ?? پيشنهاد براي شما دارد تا حداکثر بهره را از کمد يا اتاق لباس تان ببريد. با ما همراه باشيد...


طراحي دکوراسيون اتاق لباس

فضاي اتاق لباس مي تواند مانند يک اتاق کوچک طراحي منحصر به فردي داشته باشد. يک قاليچه ي کوچک و تزيينات ديواري زيبا فضايي جذاب ايجاد مي کنند که از گذراندن وقت در آنجا براي تعويض و انتخاب بهترين لباس ها خسته نمي شويد.



سيستم هاي مقرون به صرفه در طراحي کمد لباس

سيستم هاي نظم دهنده ي ارزان اکنون در بازار به فراواني يافت مي شوند. حتما نيازي به طراحي کمد هاي آنچناني نيست تا بتوانيد يک اتاق لباس کامل داشته باشيد. استفاده از اين سيستم ها روي يک ديوار خالي مي تواند فضاي موردنياز شما را فراهم کند.

قفسه هاي لباس در راهرو

نور طبيعي، چراغ هاي آويز سنتي و رانر جذاب کف از چيزهايي هستند که اين راهرو را براي تعبيه ي قفسه هاي ديواري لباس مناسب کرده اند. اين فضا با وجود تنگ بودن به دليل نور کافي و رنگ مناسب و همچنين انتخاب قفسه هاي باز، دلگير و خفه به نظر نمي رسد.



نظم و ترتیب بخشیدن به کمد ها در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و باید مرتب کردن کمد ها را در برنامه طراحی داخلی منزل گنجاند.


ترکیب بندی زیبا و منحصربفرد کمد تاثیر زیادی در منظم و مرتب بودن منزل دارد و مرتب کردن کمد لباس ها نقش مهمی را در دکوراسیون زیبای منزل بر عهده دارد.



چوب لباسی های هم شکل و هم رنگ در کمد لباس
انتخاب چوب لباسی های یک شکل و یک رنگ به چشمان شما کمک می کند که فقط بر روی لباس ها تمرکز کنند.

ارتفاع های متفاوت برای طبقه های کمد لباس
برای اینکه بتوانید کمد تان را برای همه ی کالاها آماده کنید، بهتر است ارتفاع طبقات آن را متنوع در نظر بگیرید. چپاندن همه چیز در فضاهای خیلی کوچک باعث می شود کمد تان تنگ به نظر می رسد و این شما را عصبی می کند.

نظم دهنده زیورآلات در کمد لباس
وقتی همه ی زیورآلات در یک تقسیم بندی واضح قرار گیرند، انتخاب متناسب ترین ست برای لباس تان بسیار آسان تر و جذاب تر خواهد بود.

برای داشتن آشپزخانه با ظاهری مدرن و لوکس میتوان از کابینت MDF که مزایای بسیاری نسبت به کابینت های دیگری از لحاظ مقاومت و زیبایی دارند استفاده کرد.

ویرایش بوسیله کاربر 1395/02/29 11:10:14 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

منتودکوریشن مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی می باشد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.102 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت