تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mentodecor Offline
#1 ارسال شده : 1394/11/17 10:40:07 ق.ظ
mentodecor

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8
مکان: اراک

تزیین بسیار زیبا و منحصربفرد اتاق کودک و طراحی آن از مهمترین نکاتی است که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل باید به آن توجه کرد.

اتاق کودک علاوه بر زیبایی و جذابیت باید به کودک حس آرامش و شادی بدهد. ایده های مختلف و جدیدی برای تزیین اتاق کودک وجود دارد که برخی از این ایده ها بسیار گران قیمت هستند. در این مطلب با تزیین اتاق کودک با وسایل ساده و ایده های نو آشنا می شویم. اتاق کودکان را می توان به شیوه های مختلفی تزیین کرد. وسایل ساده و ایده های نو و بکر می توانند علاوه بر تزیین اتاق کودک, حس شادی را به کودک منتقل کنند. فضای اتاق کودک و چیدمان وسایل درون آن دو مسئله بسیار مهم هستند که قبل از تزیین اتاق کودک باید به آن ها توجه نمود.

همه فرزندان رنگ های بچه گانه و طرح های خیلی شاد را دوست ندارند و ترجیح می دهند اتاقشان رنگ و بوی جوانی و بزرگسالی داشته باشد. صاحبان این اتاق هم از این دست کودکان هستند و همان طور که می بینید تزئینات کودکانه ای در دکور اتاق آنها وجود ندارد.

کاغذ دیواری با طرح جنگل و درخت، تختخواب های ساده با روتختی های متفاوت، مبلمان کوچک، نورپردازی زیاد، کمد دیواری با رنگ و طرح ساده و یک میز بلند و سراسری در گوشه ای از اتاق برای ایجاد فضای مطالعه و انجام تکالیف مدرسه، از ویژگی های این اتاق هستند.

نور اتاق کودک در دکوراسیونش بسیار موثر است. از مسائل مهمی‌ که در اتاق خواب کودک باید به آن توجه شود، وضعیت نور اتاق است. البته کودک درس‌خوان شما باید در اتاق خصوصی خود که معمولا تکالیف مدرسه را هم در آنجا انجام می‌دهد، نور کافی داشته باشد.یکی از مسائل مهمی‌که در اتاق خواب کودک باید به آن توجه شود، وضعیت نور اتاق است.

البته کودک درس‌خوان شما باید در اتاق خصوصی خود که معمولا تکالیف مدرسه را هم در آنجا انجام می‌دهد، نور کافی داشته باشد اما اهمیت نور، فراتر از خصوصیات فردی و شخصیتی کودک است.نور، عنصر لازمی‌است که هیچ کودکی – چه درس‌خوان و چه تنبل – نباید از آن محروم بماند و هر انسانی – چه کودک و چه بزرگسال – برای ادامه حیات به آن نیاز دارد.

اولین ایده ای که برای جای اسباب بازی ها به ذهن می رسد قطعا یک قفسه یا ویترین کف تا سقف با طرحی کودک پسند است که گوشه از اتاق پر از طرح و رنگ کودک بشیند و دانه دانه عروسک ها را به آغوش بکشاند، عموما این قفسه ها رنگ های روشن و شاد دارند که کودک را جذب خود می کند، همچنین این قفسه ها و ویترین ها می توانند دارای کشوهایی باشند که به شما درطبقه بندی و نظم دهی اتاق کودک کمک می کنند.

اگر اتاق کودک تان فضایی کوچک دارد و عملا جایی برای گذاشتن قفسه ها نیست، به شلف ها فکر کنید، شلف ها دیواری می توانند کاربرد های متفاوت داشته باشند، یکی از آن ها به عنوان کتابخانه استفاده می کند، شما هم می توانید ازآنها به عنوان جایی برای نگه داری عروسک ها بهره ببرید.

اگر بعد از همه این کارها باز هم با حجم بالای عروسک های کودک تان مواجه شدید، دیگر لوازم دکوری به دکوراسیون داخلی اتاق اضافه نکنید و به جای آن از خود همان لوازم و مبلمان داخل اتاق استفاده کنید، مثلا می توانید عروسک ها را مرتب و منظم روی تخت کنار هم بنشانیدشان
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.095 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت