تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

Zohreh Offline
#1 ارسال شده : 1401/09/06 03:03:49 ب.ظ
Zohreh

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

دریافت سریع خلافی خودرو
تا چند وقت پیش تنها راه استعلام و تسویه خلافی خودرو مراجعه به دفاتر پیشخوان و صرف زمان و هزینه بود. در حال حاضر شما می‌توانید از طریق قبضینو در کوتاهترین زمان و تنها با چند کلیک اقدام به گرفتن خلافی خودرو کنید. به علاوه دیگر نیاز نیست تا برای به روزرسانی سیستم راهور 7 تا 10 روز منتظر باشید زیرا تسویه خلافی در قبضینو آنی است.

تقسیط خلافی خودرو از طریق اینترنت
در صورتی که هزینه خلافی شما بالا بوده و تمایلی به پرداخت کامل آن ندارید می‌توانید از امکان پرداخت تک به تک جرایم در سامانه خلافی خودرو قبضینو استفاده کرده و در واقع خلافی خود را قسط‌بندی و موردی پرداخت کنید. البته ذکر این نکته ضروری است که در صورتی که خودروی شما توقیف شده باشد مجبور به پرداخت کامل خلافی برای ترخیص آن هستید.

استعلام خلافی خودرو با کد ملی
در قبضینو برخلاف سامانه‌های دیگر شما نیاز به وارد کردن کدملی نداشته و در روش مجموع خلافی به راحتی می‌توانید اقدام به استعلام خلافی خودرو با پلاک کنید.

روش‌های دیگر استعلام خلافی خودرو
دریافت خلافی خودرو از دفاتر پیشخوان
همانطور که گفته شد مراجعه به دفاتر پیشخوان یکی از روش‌های قدیمی و زمانبر برای دریافت خلافی ماشین است. با این حال هنوز هم امکان تسویه خلافی از این طریق وجود دارد. لازم به ذکر است که هزینه استعلام خلافی در دفاتر پیشخوان 12000 تومان است.

استعلام خلافی از سایت راهور 120
شما می‌توانید از طریق سایت راهور120 اقدام به استعلام و پرداخت خلافی کنید. اما باید توجه داشته باشید که فرایند خلافی خودرو راهور مستلزم ثبت‌نام در سامانه سخا و دریافت رمز عبور است.

مشاهده خلافی از طریق پیامک
در صورتی که به کد VIN خودرو دسترسی دارید می‌توانید از طریق شماره پیامکی 1101202020 اقدام به گرفتن خلافی خود کنید. البته در این روش امکان پرداخت وجود نداشته و در نهایت لازم است برای پرداخت از روش‌های دیگر استفاده کنید.

تسویه خلافی خودرو از طریق عابربانک
برای استفاده از این روش کافیست که به یکی از خودپردازهای عضو شتاب مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که در این روش باید شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض خلافی خود را داشته باشید.

استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق تماس تلفنی
شما می‌توانید برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو با سامانه تلفنی گویای راهبری راجا به شماره ۸۸۲۸۸۸۸۸ تماس گرفته و از میزان خلافی خود مطلع شوید. برای این کار لازم است تا کد VIN درج شده در پشت کارت خودروی خود را داشته باشید

عدم خلافی
از آنجایی که برای انجام برخی کارها از قبیل تعویض پلاک نیاز به ارائه برگه عدم خلافی دارید. پس از پرداخت خلافی آنلاین از طریق قبضینو و تسویه آنی می‌توانید برگه عدم خلافی را در قسمت سوابق مشاهده و چاپ کنید.

استعلام دوبرابر شدن خلافی
مهلت پرداخت برخی از تخلفات رانندگی 60 روز است و اگر طی این مدت اقدام به پرداخت خلافی خودرو نکنید مبلغ خلافی دوبرابر خواهد شد. از آنجایی که معمولا پیامک خلافی فقط برای تخلفات ثبت‌شده با دوربین ارسال می‌شود بهتر است به صورت دوره ای و از طریق اپلیکیشن یا سایت قبضینو اقدام به استعلام خلافی خودرو خود کنید.

توقیف خودرو برای خلافی بالای 1 میلیون
به گفته پلیس راهور اگر خلافی یک خودرو بیشتر از یک میلیون تومان باشد، حتی اگر راننده تخلفاتی که منجر به توقیف خودرو می‌شود را انجام نداده باشد پلیس می‌تواند آن را توقیف کند زیرا ملاک توقیف خودرو میزان خلافی است. بنابراین لازم است تا پیش از رسیدن مبلغ خلافی به یک میلیون تومان اقدام به تسویه آن کنید.

مشاهده جرایم خودرو با اپلیکیشن پلیس من
اپلیکیشن پلیس من در کنار خدمات گوناگونی که به کاربران خود ارائه می‌‌دهد، امکان استعلام و پرداخت جریمه خودرو را نیز فراهم کرده است.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.242 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت