تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

saman0120 Offline
#1 ارسال شده : 1402/04/31 04:02:18 ب.ظ
saman0120

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

اکانت اپل موزیک (اکانت apple music) چیست؟

در اصل که دقیقاً یک سرویس موسیقی بود، اپل موزیک از سال 2016 شروع به گسترش ویدئو کرد. جیمی آیوین مدیر اجرایی اظهار داشت که هدف این سرویس تبدیل شدن به "بستر فرهنگی" است و طبق گزارشات اپل می‌خواهد این سرویس "یک فروشگاه واحد فرهنگ پاپ باشد". این شرکت به طور فعال در زمینه تولید و خرید محتوای ویدئویی سرمایه‌گذاری زیادی می‌کند، هم از نظر موزیک ویدیو و فیلم کنسرت که از انتشار موسیقی پشتیبانی می‌کند و هم سریال‌های وب و فیلم‌های سینمایی.

استفاده از برنامه Verizon و اشتراک رایگان 6 ماه

کمپانی Verizon شرکتی چند ملیتی است که در حوزه مخابرات فعالیت دارد که قسمت اعظمی از تامین اینترنت جهان را بر عهده دارد. علاوه بر این ارائه خدمات مبتنی بر اینترنت دیتا در گوشی های تلفن همراه و همچنین تلفن های خانگی نیز از دیگر خدمات این کمپانی معتبر جهانی است.

با توجه به همکاری اپل و شرکت وریزون، اپل برای کاربران مشترک شان، اشتراک رایگان شش ماهه در نظر گرفته است. بنابراین کاربران اپل که از اینترنت وریزون استفاده می کنند، می توانند از خدمات اپل موزیک به مدت شش ماه به حالت رایگان استفاده کنند.

استفاده از برنامه Shazam و اشتراک رایگان دو ماهه از اپل موزیک

Shazam اپلیکیشنی است که اپل آن را در سال 2018 خریداری کرد. این برنامه آنلاین به این شیوه کار می کند که در صورت پخش قسمتی از فیلم، آهنگ و یا هر برنامه تلویزیونی، می توانید اطلاعات کاملی از آن را در اختیار داشته باشید. لازم به ذکر است که این اشتراک به تازگی از 5 ماه به 2 ماه کاهش یافته است.

Best Buy و دسترسی به اشتراک رایگان 6 ماهه

Best Buy یک کمپانی خرده فروشی لوازم الکترونیکی است که در حوزه توزیع لوازم و تجهیزات الکترونیکی فعالیت دارد. این شرکت را می توان در امریکا و کانادا بزرگ ترین شرکت در این حوزه معرفی نمود. این شرکت از برنامه های مختلف تبلیغات قبول می کند و آنها را به نمایش می گذارد. تنها با جستجوی عبارت Apple Music می توانید نسبت به فعالسازی اشتراک 6 ماهه اپل موزیک، آن هم به صورت رایگان اقدام کنید.
تبلیغات
kayvan09189757671 Offline
#2 ارسال شده : 1402/12/24 01:39:15 ب.ظ
kayvan09189757671

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 23
مکان: بانه

ارزانترین لپ تاپ ها بر اساس برند
لنوو: لنوو یکی از محبوب ترین برندهای لپ تاپ در جهان lenovo است که طیف وسیعی از لپ تاپ های ارزان قیمت را ارائه می دهد.

ایسوس: ایسوس برند دیگری است که لپ تاپ های ارزان قیمت ارائه می دهد. این لپ تاپ ها به طور کلی برای کارهای روزمره و همچنین برخی کارهای تخصصی مانند برنامه نویسی و ویرایش عکس مناسب هستند.

ایسر: در برند ایسر اگر به دنبال لپ تاپ ارزان هستید باید به سراغ لپ تاپ هایی بروید که از اندازه نمایشگر ۱۲ اینچ و ۱۳ اینچ داشته باشند.

اچ پی: اچ پی برند شناخته شده ای است که لپ تاپ های باکیفیت در رده های قیمتی مختلف ارائه می دهد. لپ تاپ های ارزان قیمت اچ پی برای کارهای روزمره و اداری مناسب هستند.

دل: از برند دل اگر به دنبال لپ تاپ ارزان هستید باید مشخصات پایین مانند پردازنده Core i۵ انتخاب کنید.

منبع
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.101 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت