تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

tvrooz Offline
#1 ارسال شده : 1402/02/20 05:03:23 ب.ظ
tvrooz

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

مشاهده کمترلذت تماشای فیلم برای علاقه مندان به فیلم و سریال با هیچ لذت دیگری قابل مقایسه نیست. تی وی روز با علم بر این نیاز کاربران مشتاق به سینما و هنر هفتم، آرشیو کامل ترین فیلم ها، سریال ها، انیمه و انیمیشن های روز دنیا را جهت دانلود فراهم آورده است. تیم ما در تی وی روز سعی دارد همواره تمامی سلایق مخاطبان خود را پوشش دهد، از این رو ژانرهای مختلف فیلم و سریال را از جمله عاشقانه، ترسناک، اکشن، جنایی، ماجراجویی و.... را در دسته بندی جدا جهت دانلود در اختیار کاربران قرار داده است. شما می توانید تمامی فیلم های تی وی روز را در نسخه های مناسب خانواده با خیالی راحت تماشا کنید و از ساعاتی که در کنار یکدیگر می گذرانید لذت ببرید.


https://files.virgool.io/upload/users/109390/posts/ylwlmznllvuf/bz3dmxfp38fu.png



جدول پخش سریال های ترکی
تبلیغات
tvrooz Offline
#2 ارسال شده : 1402/02/20 05:05:10 ب.ظ
tvrooz

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2


بهترین اندروید باکس های بازار علاوه بر امکان پخش فیلم یا سریال با کیفیت بالا، قابلیت‌های اضافی دیگری مثل گیمینگ نیز دارند. با پلازا همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به برترین اندروید باکس های دنیا. اندروید باکس‌ها کاربردها و استفاده‌های بسیار زیادی دارند. می‌توانند یک تلویزیون قدیمی را به یک تلویزیون هوشمند و مدرن تبدیل کنند و حتی با اتصال به یک مانیتور، نقش یک کامپیوتر کوچک را برایتان ایفا کنند. شما حتی می‌توانید روی آن‌ها بازی هم نصب کنید و در هرجا فقط با اتصال به یک نمایشگر، بازی مورد علاقه‌تان را اجرا کنید. با ما همراه باشید تا با بهترین اندروید باکس های بازار آشنا شویم.

https://www.plaza.ir/wp-content/uploads/2023/03/best-android-boxes-7.jpg


اندروید باکس
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.485 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت