تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sasan Offline
#1 ارسال شده : 1401/09/01 02:43:55 ب.ظ
sasan

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

زمانی شرکاء برای ابطال دستور فروش ملک مشاع اقدام می کنند که تشریفات قانونی مانند زمان مزایده و توقیف ملک و … برای مزایده و فروش ملک اجرا نشده باشد یا اینکه شخص ثالثی به فروش ملک مشاع اعتراضی داشته باشد.

برای طرح دعوا در مورد دستور فروش ملک مشاع و جلوگیری از آن، متقاضی باید دادخواست و سایر ادله و مدارک خود را در دفتر خدمات قضایی ثبت کند تا درخواست او جهت رسیدگی به مرجع حقوقی مربوطه ارجاع شود.

جلوگیری از دستور فروش ملک مشاع

به طور کلی با توجه به اینکه بحث فروش و تقسیم مال مشاع از مسائل مهمی است که چندین ذی نفع دارد، امکان وجود مشکلاتی مانند اطاله دادرسی و پیچیدگی پرونده وجود دارد.

بنابراین افرادی که به نوعی با موضوعاتی مانند اخذ دستور فروش ملک مشاع و ابطال آن روبرو هستند بهتر است از یک مشاور و وکیل متخصص در ملک مشاع یا وکیل متخصص در مزایده استفاده کنند تا زودتر و بهتر به نتیجه مطلوب خود برسند و با مشکلات حقوقی کمتری مواجه شوند.

وکیل جلوگیری از دستور فروش ملک مشاع

در همین راستا گروه وکلای حامیان عدالت با حضور وکیل ملکی خبره و مجرب در حوزه دعاوی ملک مشاع و مزایده ملک در خدمت شهروندان محترم برای ارائه انواع مشاوره ها و خدمات حقوقی جهت تسهیل روند رسیدگی به پرونده و جلب رضایت مراجعین محترم می باشد.
تبلیغات
mazrzie Offline
#2 ارسال شده : 1402/04/09 02:33:00 ب.ظ
mazrzie

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 13

سلام دوستان وقتتون بخیر. من من یه ملکی دارم که برای ساخت و سازش دچار مشکل شدم. میخواستم یه نمونه شکایت به دیوان عدالت اداری به دیوان تحویل بدم. و اگر بشه اقدام به ثبت شکایت غیرحضوری در دیوان عدالت اداری بکنم. دنبال یه وکیل خوب تو این زمینه میگردم. اگر کسی رو میشناسید ممنون میشم معرفی کنید.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.092 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت