تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

arezoo0884 Offline
#1 ارسال شده : 1396/02/12 11:11:11 ق.ظ
arezoo0884

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: تهران

با توجه به فراگیر شدن تلفن های همراه و فراگیر شدن فروشگاه ها و خرید های اینترنتی , نیاز به فروشگاه های موبایلی روز به روز در حال افزایش است . نسل جدید فروشگاه های اینترنتی که علاوه بر داشتن وب سایت شامل اپلیکیشن موبایل نیز میباشد.
طراحی اپلیکیشن فروشگاه مثلا فروشگاه گلفروشی و خرید گل اندروید آیفون ios به شکلی انجام شده است که تمامی موارد مورد نیاز برای انجام موفقیت آمیز یک خرید آنلاین را داشته باشید. همچنین شما می توانید از محصول طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید آیفون ios جهت نمایش محصولاتتان را داشته باشید. یعنی نیازی به این نیست که حتما شما جنسی برای فروش داشته باشید، از دیگر قابلیت های این محصول طراحی اپلیکیشن فروشگاه اندروید آیفون ios خرید آفلاین محصولات می باشد. یعنی کاربران در صورت عدم امکان پرداخت آنلاین می توانند به صورت آفلاین پرداختشان را انجام دهند. به این صورت که اطلاعات پرداختی آنها در پنل مدیریتی اپلیکیشن فروشگاه ثبت شده و مدیریت می تواند از طریق پنل مدیریت ادامه سفارش را پیگیری نماید. این ویژگی مناسب برای فروشگاه هایی است که می خواهند محصول خود را به صورت غیر آنلاین به فروش برسانند.
تبلیغات
shinaweb Offline
#2 ارسال شده : 1400/01/25 04:10:58 ب.ظ
shinaweb

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

جهت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ای او اس و وب سایت خود میتوانید از خدمات شناوب استفاده کنید . کدنویسی اختصاصی و نیتیو
dizell Offline
#3 ارسال شده : 1400/01/31 07:21:07 ب.ظ
dizell

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: تهران

سلام
شنیدم استفاده ازدیزل ژنراتورها در صرفه جویی برق خیلی مک میکند اگه اطلاعاتی دارید کمکم کنید.
anasalimi Offline
#4 ارسال شده : 1400/02/04 12:32:07 ق.ظ
anasalimi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

اگر می خوای طراحی اپلیکیشن یاد بگیری و از حوصله کتاب خوندن و تئوری حرف زدن زیادی رو نداره بنظرم دوره جامع صفر تا صد توی سایت آموزش برنامه نویسی اندروید الکامکو رو بخر .
fatemeh4490 Offline
#5 ارسال شده : 1400/05/17 01:47:54 ب.ظ
fatemeh4490

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

قطعا برای همه ما حداقل یکبار اتفاق افتاده است که یکی از وسایل ضروری خانه دچار مشکل شود و برای استفاده از ان دچار مشکل شویم. در این شرایط نمی دانیم آیا راهی برای تعمیر آن وسیله وجود دارد یا خیر. اگر راهی هست چقدر باید برای تعمیر آن وسیله هزینه کنیم؟ اصلا ایا تعمیر آن وسیله به صرفه هست؟ حال فرض کنید این وسیله ضروری موبایل شما باشد که دچار خرابی شده است. برای تعمیر آن نیاز فوری به یک متخصص دارید. موبایل امداد مرکزیست که به شما کمک می کند بهترین راه حل را برای مشکلتان پیدا کنید موبایل امداد تعمیرات گوشی سامسونگ ، اپل ، شیائومی، هوآوی و تمام برندهای موجود در بازار را به بهترین نحو انجام می دهد. کافیست گوشی تلفن را برداشته و با مرکز تعمیرات موبایل امداد تماس بگیرید. سپس مشکل خود را اعلام کنید و هزینه آن را جویا شوید. کارشناسان این مرکز هزینه آن را به شما اعلام می کنند و در صورت تمایل، برای تعمیر موبایلتان به صورت انلاین اقدام می کنید.

ویرایش بوسیله کاربر 1400/05/17 03:21:07 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.524 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت